Softonic-recensie

Kleuters leren rijmende woordspelletjes - Een leuke manier om Engels lezen te leren.

Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games is een gratis Android educatieve game-app ontwikkeld door Greysprings die tot doel heeft jonge kinderen (4-8 jaar) de basis van het Engels lezen te leren met behulp van leuke en interactieve activiteiten. Met meer dan 15 hoogwaardige activiteiten behandelt deze app voorlopige Engelse concepten zoals het herkennen van het alfabet, fonetiek en eenvoudig Engels lezen voor kinderen. Het bevat ook spellingspelletjes voor groep 1 om snelheid en vloeiendheid op te bouwen terwijl kinderen leren lezen.

Het eenvoudige en kleurrijke ontwerp van de app helpt kinderen de basis van het Engels lezen te leren, terwijl de eenvoudige en intuïtieve instructies het toegankelijk maken voor jonge leerlingen. De app biedt een gemeenschappelijke speeltuin om willekeurig alle quizzen te spelen, en de beloningen en waardering die gedurende het spel worden gegeven, stimuleren het moraal van het kind. De app versterkt ook de spelling van woorden voor een betere uitspraak en woordenschat voor kinderen. Bovendien zorgt het privacybeleid van de app ervoor dat er geen persoonlijke informatie over kinderen wordt verzameld.

Over het algemeen is Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games een geweldige app om kinderen op een leuke en interactieve manier kennis te laten maken met de Engelse taal.

Programma is beschikbaar in andere talen

Beoordelingen about Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games

Heeft u geprobeerd Kindergarten kids Learn Rhyming Sight Word Games? Wees de eerste om uw mening te verlaten!

Verken Apps

Advertentie

De wetten inzake het gebruik van software verschilt per land. We moedigen het gebruik van dit programma niet aan of keuren het niet goed als het in strijd is met deze wetten.